Salon+

Makse- ja tarnetingimused

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

  • Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on vajutanud nupule “Osta”, seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimuse vormistamist. Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik enne tellimuse vormistamist lisada, vahetada või kustutada.
  • Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nuppu “Vormista tellimus“, kus Klient peab sisestama küsitud andmed, et Salonshop saaks Kliendiga vajadusel ühendust võtta ja arve väljastada.
  • Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine.
  • Pärast tellimuse kinnitamist vajutades nupule „Maksma“ koostab süsteem Kliendile arve, mida on võimalik tasuda pangalingi vahendusel või krediitkaardiga.
  • Müügileping loetakse sõlmituks alates arvel näidatud summa 100% laekumisest Salonshopi arvelduskontole.
  • Krediitkaardiga tasumine (Visa, MasterCard) - peale tellimuse vormistamist suunatakse Klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

​Kohaletoimetamine

  • Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Salonshop tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
  • Kauba kohaletoimetamine toimub 3-5 tööpäeva jooksul, kui Klienti ei ole teavitatud teisiti.
  • Kaupa on võimalik kohale toimetada Salonshopi logistikapartnerite Itella SmartPOST, Omniva või DPD vahendusel.
  • E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Salonshopi pangakontole.
  • Salonshop kohustub Klienti esimesel võimalusel tarneaja muutumisest teavitama.
  • Kauba paikautomaati tellimisel edastatakse paki sihtkoha pakiautomaati jõudmisel paki saaja mobiiltelefonile SMS teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Paki kättesaamiseks tuleb sisestada automaadi ekraanile SMS-is märgitud unikaalne uksekood, mis võimaldab Kliendil paki kätte saada.
  • Kullerteenuse korral saadetakse Kliendile vastav teade paki saabumise osas eelnevalt SMS-i teel mobiiltelefonile või helistatakse. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Salonshop üle vaadata toote pakendi. Nähtavate kahjustuste korral soovitab Salonshop kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehe kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
  • Viivitusteta tellimuse kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad, korrektsed ning kehtivad andmed.
  • Salonshop ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Salonshop ei saanud mõjutada ega ette näha.
x
Kinke- ja kliendikaardid
Juuksevärvid, -toonijad
Kinke- ja kliendikaardid
Kinke- ja kliendikaardid
Näo- ja kehahooldus
Juuksevärvid, -toonijad
Kinke- ja kliendikaardid
Juuksevärvid, -toonijad
Juuksevärvid, -toonijad
Juuksehooldus
Juuksevärvid, -toonijad
MACADAMIA PROFESSIONAL
MASHA and THE BEAR
Tarvikud
Näo- ja kehahooldus
Näo- ja kehahooldus
Näo- ja kehahooldus
TANGLE ANGEL
Juuksevärvid, -toonijad
Näo- ja kehahooldus
Juuksevärvid, -toonijad
Kinke- ja kliendikaardid
Salongid
Kliendikaart
Blogi