salon+ tutvustus
SALON+ KLIENDI JUUKSED ON HOOLDATUD JA KAUNID 365 PÄEVA AASTAS
See tunnuslause peegeldab meie tegevust kliendi silmade läbi ja annab meile suuna pidevalt arendada töötajate oskuseid ning teadmisi, täiustada teenindust.
Mida tähendab 365 päeva hooldatud ja kaunid juuksed salon+ kliendile?
Mida tähendab 365 päeva hooldatud ja kaunid juuksed salon+ kliendile?
- väga hea asukohaga salonge, kliendil on mugav meid leida, sest salon+ salongid asuvad suuremates kaubanduskeskustes ning peatänavate ääres
- kiiret ja mugavat broneerimissüsteemi, online või telefoni teel, klienti teavitatakse lähenevast külastusajast e-maili või sms teel
- professionaalset konsultatsiooni teenuse saamiseks salongis ja sobivate toodete leidmist kodus kasutamiseks
- nõuandeid igapäevaseks juuksehoolduseks
- uue aja kokkuleppimist järgmiseks juuksurikülastuseks, et olla alati hooldatud juustega, sest meie juuksurid oskavad hinnata ja kliendile soovitada, millal on mõistlik aeg kliendi juukselõikust või -värvi värskendada
salon+ tutvustus
salon+ on Eesti kapitalil põhineva ettevõtte Salonplus Baltic OÜ kaubamärk. salon+ on ilusalongide kett, mille alla kuuluvad 9 salongi Eestis, mis asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus, Jõhvis ja Rakveres.
Lisaks juuksehooldusteenustele pakuvad salon+ salongid suurt valikut juuksehooldustooteid maailma juhtivatelt brandidelt TIGI, Joico, Alterna, RICH Pure Luxury, RICH The 3in1 Company, RICH by Rick Ross, Oribe, Tints of Nature, Fanola, Farmavita, Oribe, Reuzel. Lisaks on salon+ loonud ja 2022. aastal turule toonud oma kaubamärgi S+ Haircare, mis on väljatöötatud koostöös Tartu Ülikooli teadlastega.
1993.aastal avas firma omanike ema, Maie Lõhmus, omanimelise juuksurisalongi Tallinna südalinnas. 90ndate kiire kaubanduskeskuste rajamise tuules sündis idee rajada uusi salonge suurimatesse kaubanduskeskustesse ning linnade peatänavate äärde. Uute salongide rajamine andis tõuke mitut salongi ühendava ühtse kaubamärg ja salongide kontseptsiooni loomisele.
1996. aastal loodi salongiketi ühtne kaubamärk salon+, mis sümboliseerib pidevat arengut, professionaalsust juuksehooldusmaailmas, positiivsust teeninduses ning töötajate pidevat enesetäiendamist, uusi lisanduvaid salonge.
salon+ kaubamärk ühendab tegutsevad ilusalongid ühtse juhtimise-, turundus- ja koolitussüsteemi alla, loob ühtse brändimaailma.
Aastal 2004 pandi alus salon+ frantsiisisüsteemile, mille all tegutsevad salongid saavad osa ühisest juhtimis-, turundus- ja koolitussüsteemist.
Professionaalne kliendikonsultatsioon, heal tasemel teenindus, hea asukohaga salongid, maailma juhtivate juuksehooldusbrändide esindatus salongides on taganud edu - aastal 2008 valis Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoda 30 tuntuima Eesti kaubamärgi hulka ka salon+ kaubamärgi.
Lisaks juuksehooldusteenustele pakuvad salon+ salongid suurt valikut juuksehooldustooteid maailma juhtivatelt brandidelt TIGI, Joico, Alterna, RICH Pure Luxury, RICH The 3in1 Company, RICH by Rick Ross, Oribe, Tints of Nature, Fanola, Farmavita, Oribe, Reuzel. Lisaks on salon+ loonud ja 2022. aastal turule toonud oma kaubamärgi S+ Haircare, mis on väljatöötatud koostöös Tartu Ülikooli teadlastega.
1993.aastal avas firma omanike ema, Maie Lõhmus, omanimelise juuksurisalongi Tallinna südalinnas. 90ndate kiire kaubanduskeskuste rajamise tuules sündis idee rajada uusi salonge suurimatesse kaubanduskeskustesse ning linnade peatänavate äärde. Uute salongide rajamine andis tõuke mitut salongi ühendava ühtse kaubamärg ja salongide kontseptsiooni loomisele.
1996. aastal loodi salongiketi ühtne kaubamärk salon+, mis sümboliseerib pidevat arengut, professionaalsust juuksehooldusmaailmas, positiivsust teeninduses ning töötajate pidevat enesetäiendamist, uusi lisanduvaid salonge.
salon+ kaubamärk ühendab tegutsevad ilusalongid ühtse juhtimise-, turundus- ja koolitussüsteemi alla, loob ühtse brändimaailma.
Aastal 2004 pandi alus salon+ frantsiisisüsteemile, mille all tegutsevad salongid saavad osa ühisest juhtimis-, turundus- ja koolitussüsteemist.
Professionaalne kliendikonsultatsioon, heal tasemel teenindus, hea asukohaga salongid, maailma juhtivate juuksehooldusbrändide esindatus salongides on taganud edu - aastal 2008 valis Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoda 30 tuntuima Eesti kaubamärgi hulka ka salon+ kaubamärgi.
salon+ tugevusteks on
- ligi 30 aastane kogemus iluteeninduse valdkonnas
- hea asukohaga ilusalongid suuremates kaubanduskeskustes või linna peatänavate ääres
- kvaliteetsed ja kaasaegsed teenused juuksehoolduses + suur valik kvaliteetseid juuksehooldustooteid maailma juhtivatelt brandidelt
- hooliv ja professionaalne teenindus, aktiivne kliendikonsultatsioon
- salon+ koolitussüsteem, mille teravik on suunatud töötajate professionaalsuse arendamisele
- ühtne brandimaailm, mis aitab klientidel meid kergemini märgata ning meie väärtustest osa saada.
salon+ salongides küsime meie teenuse- ja tooteostu klientidelt isikuandmeid (eesnimi, perekonnanimi, e-post, mobiilinumber), mille kanname salon+ püsikliendiprogrammi. Püsikliendiprogramm on turvaline ja andmekaitsenõuetega kooskõlas olev keskkond, milles on salvestatud kliendi teenuste ja ostuarvete ajalugu. Püsikliendi programmi raames saavad kliendid salon+ teavitussõnumeid broneeritud juuksurikülastusaja kohta (sõnumi või e-posti vahendusel), infot salon+ teenustest, uudistoodetest, sooduspakkumistest (e-posti vahendusel). Kliendil on võimalus loobuda eelnimetatud teavitustest ja/või turundusalasest infost tevitades sellest salongi teenindajat, saates sellekohase soovi info@salonplus.ee või loobudes uudiskirjast vastaval lingil klikates, mille leiab iga uudiskirja lõpust.