18.12 MAN MADE
18.21 Man Made eesmärk on luua enamat kui lihtsalt ilutooteid – oleme loonud kogemuse, mis annab igapäevasele hooldusrituaalile uue tähenduse. Moodsas enesekindluses juurdunud iga toode on kiitus härrasmehele, kes hindab iseloomu, käsitööd ja paganama head lõhna.
Olge julged, härrased!
Nii kirjutab Aston LaFon – 18.21 Man Made asutaja.
Olge julged, härrased!
Nii kirjutab Aston LaFon – 18.21 Man Made asutaja.
-
Loe rohkem selle kaubamärgi kohta >
Maitsekujundajatele kohandatud. Inspireeritud salasusest. Avastanud nõudlikud inimesed. Mõned asjad ei ole mõeldud väljapaistmiseks. Need on mõeldud leidmiseks. Oleme juba üle kümne aasta loonud tipptasemel hooldustooteid, mille juured on vaikses enesekindluses. Meie nimi viitab 18. ja 21. muudatusele – ühele, mis USA's keelas naudingu ja teisele, mis selle tagasi tõi. Nagu tolleaegsed salakaubavedajad, töötame ka meie varjus ja stiilis, ühendades teravuse graatsiaga.
Iga toote koostis on erinev ootustest – hoolikalt valmistatud, toimima loodud ja tervist austav. Alates meie Man Made Wash'ist – mis on villitud nagu peen viski ja millele on lisatud rikkalikku, eksimatut lõhna – kuni meie täieliku juukse-, naha-, habeme- ja parfüümide kollektsioonini sosistab kõik, mida me valmistame, luksust ja on esinduslik.
See ei ole hooldusvahend peavoolule. See on neile, kes teavad erinevust – neile, kes valivad oma lõhna samamoodi nagu oma kange alkoholi: julge, sujuv, unustamatu.
Salajaselt välja töötatud. Prožektorivalgusest kantud.
Hooldustooted, millel on ajalugu – aga mis on puhtad.
Härrasmehele, kes pole kunagi vajanud juhiseid hea kraami leidmiseks. Avastage 18.21 Man Made.